18 februar 2008

Joanna har tagget meg

Reglene:
  1. Reglene står i begynnelsen
  2. Svar på spørsmålene om deg selv
  3. Tagg 5 personer, la dem få vite om det i en liten kommentar på bloggen deres

Hva gjorde jeg for 10 år siden?
I 1998 var jeg gift, hjemmeværende, hadde to gutter på 5 og 6 år, og fikk min datter.

Snacks jeg liker:
1. After Eight
2. lakris
3. potet chips

4. nøtter

5 ting som står på listen min i dag:
1. pilates-time
2. "catch up" på email-korrespondanse

3. stryke klær

4. lage middag

5. bringe og hente barna på skolen

5 ting jeg ville gjøre om jeg ble milliardær:
1. som Joanna, betale tiende - med et glis (tenk på den tienden, da!)

2. bygge om huset til mine svigerforeldre så de kan bo der lenger

3. sette opp et fond for barna mine

4. reise

5. bygge oss et arkitekt-tegnet hus (nå har jeg bodd i så mange forskjellige hus at jeg vet hvilke praktiske løsninger jeg vil ha)

3 dårlige vaner:
(du verden – bare 3?)

1. blir lett stresset og irritert

2. gjentar meg selv (har faktisk ikke med alder å gjøre, har alltid gjort det
:)
3. hater å trene

5 steder jeg har bodd:
1. Kvitsøy

2. Bergen

3. Oslo

4. Stavanger

5. Nevis, Karibia

Jobber jeg har hatt:
1. Butikkekspeditør, kontorrekvisita

2. Resepsjonist i advokatfirma, Oslo

3. Sekretær på oljeplattform

4. Mor

5. Medarbeider i helsekostfirma nyhetsmagasin

Ting andre mennesker ikke vet om meg:
Jeg tror andre mennesker ikke vet at jeg er eventyrlysten og ganske uredd

Tagg 5 andre personer:
1. Anja
Ikke så mange av mine venner som har egen blogg

1 kommentar:

Jojo sa...

Har Anja blogg? Hva er adressen?

Jo - jeg visste du bar eventyrlysten og uredd! ;-)